Voorwaarden SCOUT punten - spelregels

Heb je SCOUT Punten dan gelden de onderstaande voorwaarden. Hierin lees je wat je van PSfm mag verwachten en wat wij van jou verwachten.

  • Je deelname aan het SCOUT Puntenprogramma is vrijblijvend;

  • SCOUT Punten zijn niet in geldwaarde uit te drukken. Je kunt je punten dus niet inwisselen voor geld;

  • Je kunt je Punten alleen in de webshop van PSfm gebruiken;

  • Het SCOUT Puntenprogramma is dynamisch van opzet. Dat betekent dat de acties waarvoor je SCOUT Punten ontvangt kunnen wijzigen;

  • Het aantal Punten dat je ontvangt voor een bepaalde actie wordt door ons bepaald;

  • Wij mogen het aanbod in de SCOUT webshop op elk moment wijzigen, net als het aantal in te wisselen Punten.

Toekennen van SCOUT Punten

  • Je kunt Punten krijgen op basis van het aandragen van kandidaten die nog geen arbeidsovereenkomst hebben met PSfm;

  • Je ontvangt 10 punten bij het aandragen van een nieuwe kandidaat en 90 punten wanneer deze kandidaat wordt aangenomen door de afdeling Recruitment;

  • Bij tijdelijke acties is er een andere puntentoekenning van toepassing;

  • Het staat PSfm altijd vrij om toekenning van punten aan te passen;

  • De Punten staan op je eigen naam. Je kunt ze niet overdragen aan iemand anders.

Besteding van SCOUT Punten

  • Je betaalt je bestelling door middel van een éénmalige afboeking van je Punten;

  • Als er na een aankoop onterecht minder Punten zijn afgeboekt, mogen wij die alsnog van je Puntensaldo afhalen;

  • PSfm heeft het recht al dan niet tijdelijk, procedurele voorwaarden te stellen aan het besteden van Punten;

  • Je gaat door het bestellen van een artikel uit de SCOUT winkel ook akkoord met de Leveringsvoorwaarden;

  • Je gaat ook akkoord met de productvoorwaarden van het artikel. Deze productvoorwaarden zijn beschikbaar bij de leverancier van het product.

Stopzetten of vervallen (deelname) Puntenprogramma

  • PSfm mag het Puntenprogramma op elk moment stopzetten;

  • PSfm kan je deelname in het Puntenprogramma per direct stopzetten als je:

  • - Bedrog pleegt of misbruik maakt van het Puntenprogramma;

  • - Je de gekochte producten uit de winkel doorverkoopt voor commerciële doeleinden;

  • - Niet volledige of onjuiste informatie geeft;

  • - Je niet houdt aan de voorwaarden;

  • - Schade veroorzaakt aan PSfm.

Over deze voorwaarden

  • We mogen deze voorwaarden wijzigen;

  • Deze voorwaarden zijn geldig vanaf 1 juni 2018.

Leveringsvoorwaarden SCOUT Punten

Algemeen

  • Deze voorwaarden gelden als je iets bestelt uit de SCOUT webshop;

  • Alle voorwaarden hier genoemd gelden ook voor de door ons ingeschakelde tussenpersonen en andere partijen met wie PSfm samenwerkt;

  • Op sommige producten uit onze winkel (bijvoorbeeld elektronica of waardebonnen) gelden andere of aanvullende voorwaarden. Als dat zo is, vertellen wij dat duidelijk bij de aankoop;

  • Wij doen onze uiterste best om alle informatie in de webshop juist weer te geven. Voor de gevolgen van (druk) fouten in Punten of productinformatie zijn wij niet aansprakelijk. Zie je iets dat niet juist is laat het ons dan weten.

Het aanbod in de winkel

  • Uitgangspunt is dat de aangeboden producten altijd op voorraad zijn. In enkele gevallen moet je even wachten op de levering.

  • Aanbiedingen zijn tijdelijk. Deze zijn geldig tot de bij de aanbieding vermelde datum.

De prijs

  • Je betaalt het bestelde product in Punten. Het aantal Punten vermelden wij bij het product;

  • - De vermelde punten zijn:

  • - inclusief BTW;

  • - inclusief verzendkosten;

  • - inclusief administratiekosten;

  • In enkele gevallen komen er nog andere kosten bij. Als dit het geval is, vermelden wij dat duidelijk bij het product;

  • Wij mogen het aantal gevraagde Punten bij een product (tijdelijk) verhogen of verlagen.

Bestelling

Bestellen kan via PSfm SCOUT
Ter bevestiging van je bestelling krijg je een e-mail. Deze e-mail bevat als bijlagen je factuur en een herroepingsformulier. Soms staat in de e-mail nog aanvullende informatie die je nodig heeft. De factuur is je garantiebewijs en bon.

De levering en leveringstijd

  • De verwachte leverdatum (per artikel) krijg je per e-mail bevestigd;

  • Wij zorgen er voor dat je je aankoop zo snel mogelijk in huis hebt;

  • Bestel je een voucher/waardebon? Dan ontvangt je na betaling de voucher/waardebon in je e-mail;

  • Je hebt de mogelijkheid om zelf het leveringsadres aan te geven bij een bestelling. Wij bezorgen je bestelling alleen in Nederland;

  • Je kan aangeven dat je artikelen naar verschillende verzendadressen verstuurd wilt hebben;

  • De producten worden verzekerd naar je opgestuurd. Met de verzekerservice de producten extra verzekerd tegen verlies óf beschadiging van de inhoud.

  • Als een artikel niet meer leverbaar is dan laten we je dit weten. Kies dan een ander product uit.

Herroepingsrecht

Spijt van je aankoop? Je hebt een herroepingsrecht tot 14 dagen na je aankoop.

  • Je hebt 14 dagen bedenktijd. Je hoeft geen reden op te geven als je een artikel terugstuurt;

  • Heb je spijt van je aankoop? Dan krijg je je Punten terug;

  • De kosten van de retourzending zijn voor jouw rekening;

  • Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Heb je het product gebruikt en is het niet meer in ‘winkelstaat’, dan kan je het helaas niet meer terugsturen.

  • Sommige artikelen kunt je alleen terugsturen als de verzegeling niet is verbroken. Je ziet dit duidelijk in de omschrijving als dit het geval is;

Na 14 dagen na je aankoop? Garantie en aansprakelijkheid

  • Neem altijd eerst even contact met ons op;

  • Belangrijk is dat je de ontvangen producten meteen controleert op beschadigingen;

  • Je hebt altijd de wettelijke garantie;

  • Vaak is de garantie van de fabrikant of importeur uitgebreider dan de wettelijke garantie;

  • Gebruik maken van de garantie kan als:

  • - Er abnormale slijtage is of het product gaat veel minder lang mee dan de verwachte levensduur;

  • - Je geen wijzigingen aan of in het artikel hebt gedaan, bijvoorbeeld reparaties zonder onze toestemming;

  • - Je moet het originele (leesbare) aankoopbewijs kunnen laten zien;

  • - Je het artikel alleen heeft gebruikt waarvoor het bedoeld is;

  • - Je zuinig met je aankoop bent omgegaan, Dus geen opzet, onachtzaamheid en nalatig onderhoud;

  • - Je de eerste eigenaar bent van het artikel;

  • Wij zijn nooit aansprakelijk voor gevolg- of bedrijfsschade, indirecte schade en winst- of omzetderving;

  • Moeten wij schade vergoeden, dan is de schadevergoeding nooit hoger dan het bedrag gelijk aan de waarde van de Punten van het artikel dat de schade veroorzaakt heeft;

Overmacht

Bij overmacht kunnen wij onze afspraken met je (gedeeltelijk) niet nakomen of kan er een vertraging van levering ontstaan. Overmacht is iets waar wij geen invloed op hebben zoals stakingen (bij leveranciers), brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen of niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere partners.

Over deze voorwaarden

  • We mogen deze leveringsvoorwaarden wijzigen;

  • Deze leveringsvoorwaarden zijn geldig vanaf 1 juni 2018.